Wednesday 20 May 2015

Amali makmal

assalamualaikum !

Okay harini aku nak cerita pasal amali makmal . Amali makmal komputer tau . Bukan amali makmal sains . Haa aku bukan dakdak sains . Haha . Erm nak cerita aku ada 2 ujian amali makmal sepanjang sem 2 ni . Amali makmal 1 dan 2 . Sir aku cakap amali makmal 1 selalunya lagi senang dari amali makmal 2 . Tapi bila aku dah buat dua dua , aku rasa macam amali makmal 2 lagi senang . Maksud aku , aku tAk payah bergantung pada nota sangat la kalau amali makmal 2 ni . Maksodnya aku faham dia so aku senang la nak buat . Gitcheww . Tapi aku taktau la markah mana lagi tunggi en . Harap2 taklah teruk sangat . Hehe .

Hm baru nak update blog bila esok khamis , almaklumlah banyak hal sikit minggu ni . Siang malam dekat dectar nak jayakan teater aduh ujang . Haaa . So far ia berjalan dengan lancar , syukurrrr :) . So tujela kot dari saya . Letih laa macam nak tidoqqq awaii bakhang ! Okay chow !

No comments:

Post a Comment