Friday 29 May 2015

AKU KAYAAAAAAAAA

HELLO !

EVERYBODY HAVE THEIR OWN GOALS IN THEIR LIFE.

same goes to me. so, *bahasa melayu balik* apa cita cita aku masa depan nanti??
hmm aku nak cerita benda yang aku impi impikan lepas aku grad nanti. aku nak dapat kerja ,tu satu. tak kesah lah kerja apa pon, yang aku nak ialah duduk dalam company yang besar2 , pastu bangunan dia grand ! ha maksod aku grand tu, dia macam ala ala bangunan BNM tu lawa bakhang!. kalau dapat kerja dalam tu,, tobat syiokkkkk . udara nyaman bersih wangi pehhhhhhhh bestnyaaaaaa. aku suka !
ha lepas dah dapat kerja tu, dalam 1,2 tahun kerja, aku bercadang nak kahwin. dan time aku dah kahwin tu,,, aku dah ada kereta dan rumah sendiri. kalau nak ikutkan impian aku, aku nak rumah yang tinggi. maksodnya kondo lah. bestnyaaaa kalau dapat kondo yang gempak tu wehhh. mau kaya gila ni baru boleh duduk situ. ehh nama pun impian aku, itsokay lah kan. mana tau ada rezeki . hihihih. lepastu, kalau kereta , aku paling minat sekali kereta range rover. hmm sexynya kereta tu. i loikeeee the very very muchh! *broken english sikit* kahkah. ermmm, pasty aku nak pergi oversea every year *atleast*. haaa nak pegi bercuti dengan family ,ke,dengan suami tercinta ke, dengan anak anak ke, dengan kengkawan ke. apape jeee. janji pergi melancong. bestnyee ! pastu kan, kalau aku kaya, aku bercita cita nak bukak bisnes sendiri, aku nak ada spa, atau butik sendiri. so bila aku rasa nak pegi spa, takyah pegi memana, pegi je spa sendiri kan. hm classs kau jah . hahaha. yang penting sekali bila dah kaya, takmau la bongkak, sombong kannnn. kita kena lah ingat siapa kita, susah kita dulu semua kan. baru lahhh bagoihh namanya. hehe. haaa tunggu jap, lagi satu cita cita aku, bila aku ada anak, aku nak sekolahkan dia kat intern school. biar dia dari kecik lagi dah boleh cakap english macam air , bukan macam aku. dah doploh tahun pon english terumbang ambing  bagaikan sampan di laut. hm i iz sedih. hahahahaha. pastu kalau aku berniat nak hantar anak anak kat sekolah agama, aku nak dia tetap pandai speaking, hafazan, semua. lengkap! tudiaaa cita cita . kemainnnnn lagi. dah lah tu jelah. maaf salah silap terkasar bahasa. byebye !

 abaikan jerawat tu !

No comments:

Post a Comment