Sunday 3 May 2015

10

Salam .

10 PERKARA PASAL SARAH

1. Aku kalau stress, aku mesti keluar jalan jalan . Tak boleh nak duduk diamm terperup dalam bilik ke rumah ke . Kalau boleh aku nak drive . Ha time tu aku release gila .
2. Aku suka berkawan dengan orang yang perangai dia sama macam aku . Maksudnyaa aku tak boleh masuk dengan orang yang terrlalu feminin lemah lembut alahaiiihaihaihai . Faham tak ? Haha
3. Aku suka makan benda yang pedas tapi aku tak suka sambal . Pastu yang masin , masam . Ha suka suka . Pastu aku suka icecream vanilla , susu yangg pureee . Hm yummyyyy .
4. Aku suka jenis fashion yang simple , selesa kalau aku pakai . Tak kesah pasal jenama janji lawa . Maksudnya tak lah suka benda yang grand , loaded je kann akak akak abang abang . Haha.
5. Aku sukaaaaa sangat travel tapi aku kurang diberi pelepasan oleh ibu bapa . Sebab aku anak perempuan sorang so maybe bapak aku macam risau lebih lah.
6. Aku suka dengar lagu kuat kuat and aku suka lagu yang santai tapi beat dia mantap . Besttt !
7. Aku jenis yang bukan complicated punya orang . Tak suka nak besar besarkan keadaaan . Jangan serabut2 . Simple2 sudah . Tapi kekadang kalut jugak la .
8. Aku kalau dalam handbag, jangan tanya ada tisu ke tak .'lagi satu payung . Haaa aku lah orang yang takde benda2 ni . Renyahh bakhang . Tapi setengah pompuan memang kena ada benda2 ni semua .
9. aku paling tak suka warna yang menyakitkan mata . Aku jenis nude nude punya orang . Haaa gideww . Warna soft . Kalau warna gelap aku suka navy blue. Kalau merah, oren memang aku kurenggg lah .
10. Aku suka aircond tapi aku tak boleh terlalu kerap dengan aircond sebab nanti aku punya mulut sakit , tekak sakit . So sebab tu aku jarang guna aircond . Kadang memang aku tak guna langsung . Haa nak jugak cerita. Biasa lah nak bagi cukup 10 kan . Hahahaha


K tuje pasal aku . Have a nice day !

No comments:

Post a Comment