Friday 29 May 2015

AKHIRNYA

Akhirnyaaaaaaaaa !!!!

eh, assalamualaikum semua. *lupa nak bagi salam* :p

okay sekarang diisyhtiharkan bahawa ini adalah tema terakhir bagi blog untuk aplikasi komputer semester ni ! yeahh ! *joget lambak* so kat sini aku nak cerita sikit sebanyak pasal kelas dengan sir Azzwan ni. takkan lah nak cerita pasal rumusan buat blog en, bapak bosan. kahkah. ermmm,, sepanjang satu sem satu kelas dengan sir ni memang best lah.time first2 tu serious cuak jugak lah dengan dia punya rules tu yang strict gila, peh rasa macam nak drop! tapi student dia yang last sem cakap takpe wehh sir ni besttt. so aku stay jela.
Haaa,, boleh kata setiap khamis tu rasa nak pegi kelas tu lebih semangat lah berbanding hari hari lain. sebabnya, kelas aplikasi komp ni je lah yang aku rasa paling rileks sekali. pastu time kelas tu even 3 jam pun, otak tak rasa penat pon sebab banyak ketawa dengan perangai sir sendiri dan celoteh classmates sendiri. happening lah kiranya. pastu, apa yang best tentang kelas ni, aku tahu banyak benda lah nak buat dalam word, excel,access, powerpoint dan juga blog.. kiranya sir betul betul ajar kteorang sampai kteorng faham, bukan setakat nak ambik exam pastu dah lupa segala benda en. so aku boleh apply kan semua apa yang dia ajar time dalam kelas. paling berguna sekali mailmerge lah. nak buat sijil tu. haaa memang kalau taktau pengsan nak buat sijil banyak2. ini berdasarkan pengalaman aku lah. hahhaha. so aku harap ada lagi lecturer sesempoi macam sir ni haaa. *kalau ada * student pon suka even dia strict gila dalam tugas . so kiranya time kelas takde lah hambar kannnn. naik lemau wehhh kalau kelas straight 3 jam dengar je kecture tu ngantuk senggok2. ye dak?? haa itu jelahhh. dah maleh nak type. bye bye !
ni diaa SIR AZZWAN



No comments:

Post a Comment