Tuesday 21 April 2015

my dad is always be my king


 THE KING OF MINE !

aku nak cerita sikit, yang aku ni jenis tak rapat dengan ayah aku. aku jenis yang rapat dengan mak aku. bukan sebab aku tak sayang ke tak suka ke ape,, tapi memang ayah bukan jenis yang mudah mesra. tapiiiiii,, yang paling penting aku tau dia lah seorang lelaki yang sangat sayang aku, seorang lelaki yang sangat risau pasal aku, dia lah seorang lelaki yang sangat sangat sangat ambil berat pasal aku. dan dia lah orang paling ikhlas buat semua tu. sebab ape?? sebab dia langsung tak pernah tunjukkan secara zahir. tapi aku dapat rasa. wahhhhh sayangnyaaa dekat bapak aku!!!

tapi, ade setangah ayah yang memang tunjuk lah. dia rapat gila2 dengan anak dia semua kann. aku dengan abang abang aku memang tak rapat dengan ayah, kteorang just cakap bila perlu, makan sesama tapi sorang pun tak cakap sebab dari dulu kteorang takut dekat ayah kteorang. dia muka garang siuttttt, tapi dalam baikkkkkk. mana pernah marah ohh. lagi satu dia kalau nak tegur, dia mesti past kat mak aku. haha soooo,, apape pon he is the best !

soo,macam dalam pepatah lah kan, aku akan cari seorang putera dalam hidup tapi ayah tetap jadi raja dalam hati dan hidup aku. aku sayang gilaaaaaa ayah aku. ape yang aku sedikit sedih, aku tak pernah cakap yang aku sayang dia depan2. seriously. aku nak cakap, aku akan cakap. satu hari nanti. dan aku harap aku sempat. serious aku sedih , tapi ermmmm taktau lah. aku nak belajar betul2, aku nak dia rasa semua hasil aku yang selama ni dia lah orang yang sangat berkoran ape saja untuk tengok aku berjaya. so dah sampai tahap ni,, aku takkan pernah langgar perintah dia, aku takkan pernah sia siakan ape saja yang dia dah bagi kat aku untuk aku sampai ke tahap ni.

SAYANGGGGGGGG APAAAAAAAAAKKK MUAH MUAH!!!!!

No comments:

Post a Comment