Tuesday 28 April 2015

LAMBAT

SYELAMET PAGEYYYY

Tema lambat maka lambat lah aku buat. ye dak?? hahaha kena pada tema. yeyeahhhh!
okayyy, apa yang nak diceritakan dalam blog aku harini,,,

ade satu hari tu tau, aku ade kelas pukul 2, pastu aku lambat siap. tapi aku still siap siap lah, pastu aku pun pegi lah tunggu bas, tunggu bas, bas lambattt pulakkk. masa aku dah drag nii. kelas pukul 2, sekarang dah pukul 2.30. pastu aku fikir nanti masuk kelas lambat malu. orang pandang macam salah besar gila nakmati. so aku decide tak pegi kelas petang tu. so ceritanya kat sini, once ko lambat semua benda dalam hari kau tu jadi tak kena. kira macam bad day bagi kau lah. aku ni kira okaylah start bad day nye pukul 2. kau bayangkan lah kalau dari awal pagi.. pergghhhh effect sampai ke tengah malam kau punya bad mood tu. kah ! ajet jeeeee en. terok norrr kalau sampai ke tengah malam. chill sudah laaa. en en en ???

tu satu, lagi satu aku tak suka orang lambat dengan aku. janji pukul 1, datang pukul 3. haaaa memang tak lah. semua orang tak suka en kalau macam tu. paham paham. kita punya hati dan perasaan yang sama. hahaha.

okay ni last, aku ni jenis yang jalan laju. pastu en semorang tak puas hati dengan aku kenapa nak jalan laju. dah nak buat cane kaki aku laju. lambat lambat nanti aku rasa ishh bila laa nak sampai. ha cenggitu. so kalau nampak aku jalan laju and tak pandang sesiapa tu bukan maksdnya aku rushing kepe, just aku memang macam tu. got it? haa good2. hehe
 

thats all , chow !



No comments:

Post a Comment