Tuesday 21 April 2015

FANTASI

FANTASI


fantasi ni lebih kurang maksud dia macam imaginasi lah.selain tu, fantasi ni selalu dikaitkan dengan mimpi. kau mimpi tu means kau kat alam fantasi lah. kau dengan dunia kau. takde sesape pun dengan kau time tu.

best dia ape?? kau boleh create sendiri hidup kau dalam dunia fantasi. yelah, dalam dunia fantasi ni, kau nak ape kau boleh bayangkan . ape yang kau takde time realiti, kau boleh ade dalam alam fantasi. betul tak?? kau nak bini 4? bolehhhh. kau nak rumah sebesar alam? boleh takdehal. kau nak muka lawa gelllssss?? boleh beb. serious2. hahahaha . eh betul ape kan aku cakap. semuaaaaaa kau boleh dapat. tapi memang taklah semua kau nak tu kau nak dapat kat alam realiti. tapi kalau rezeki kau , tak cakap ape lah. HAHA. doa bebanyak bagi murah rezeki yewwww??

aku tak banyak idea ah untuk fantasi ni, sebab imaginasi aku tak tinggi macam korang semua. aku terlalu sibuk dengan alam realiti, mencari diri aku yang real, mana nak sempat berfantasi, ke meditasi kepe ke. takde masa beb! haha k choww !!

No comments:

Post a Comment