Thursday 19 March 2015

ALASAN

ASSALAMUALAIKUM SEMUA.

Tema kita minggu ni ialah ALASANNNNNNNNNNN.


apa nak cakap pasal alasan ni ye?? okay manusia ni ade dua je. satu, dia suka bagi alasan. kedua, paling pantang dengar alasan. haha yeke?? yela for example, student, sukaaaa sangat bagi alasan kat cikgu kalau datang lambat, tak datang kelas, tak siap kerja sekolah dan banyak lagi laaa.. life student en takkan taktau. haha. alasan ni banyaknye kencinggg je.. peratus alasan yang tak kencing nii ade lah dalam 5% je kot.. hahaha ye ye je aku. entah lerrr.

yang jenis tak suka alasan ni sebab ape?? seba dia tau alasan tu hanya nak selamatkan diri dorang je. tapi yeke,, dengan bagi alasan korang selamat. tengok orang jugak la. kalau dia strict, gi mampus dengan alasan korang, denda, hukuman jalannnnnn. ini aku suka ni, jenis yang tak berperikemanusiaan .HAHA. takdelaaaa, aku as a student, mesti nak lecturer yang jenis lek lek je, ko tak siap? dah takyah cakap banyak, markah aku bagi, kau nak markah kau buat, taknak buat bukan masalah aku. kau yang parah.gitchewwww lecturer yang sempoi kateko.

yang atas tu semua hal student dengan lecturer je. okay sekarang, aku nak cerita pasal member bagi alasan sebab buat silap apape dengan kita. kalau aku, alasan kau kalau tak munasabah, aku pantangggggggg. baik kau terus terang je sebab apa kau silap daripada terkantoi nanti contohnya kenapa lambat, kenapa ini kenapa itu. daripada kau ambik alasan tah apape macam siut. paling tak boleh belah jenis yang bagi alasan pakai nama orang lain, ehhh hanat betul, skati kau jeeee. apape kau yang buat silap, so semua silap tu datang dari diri kau jugak. baik ngaku daripada kau tambah lagi dosa kau, menipu. dah la buat orang sakit hati, pastu menipu pulak.hagak hagak lerr hakak hakah habang habang.

k sudahla malas nak cerita banyak. mood gua tak berapa elok. so bye and goodnight ! maaflah orang yang salah dengan kita daripada berdendam. sampai bila? hidup tu kekal ke? okay assalamualaikum.
takde satu orang manusia dalam dunia ni yang takde haters . so live happily, happy to the fullest.



No comments:

Post a Comment