Saturday 28 February 2015

BITCHES

APA MENCARUT ???


BUKANNNNNNNLAHHHHHHHH............

hahahahaha sini nak cite amenda laa bitches aku maksudkan ni haa.
. okay macam ni aku start masuk UKM NI aku takde la kenal sangat orang. pastu aku ada masuk kelab teater tau. nama kelab tu KELAB TEATER RIMBA. mana aku tau ape benda yang berimba. hahaha lantak piii. 
so bila aku masuk dalam kelab ni aku ada la kenal dengan 4 bitches ni. dorang ni perangai sorang2 uishhh extraordinary gak ah. hahaha aku mulamula tak rapat langsung tau, pastu bila dorang try approach aku, kiteorang terus rapat, buat group kat whatsapp. mula2 nya nak buat group tu sebab nak bagi gambar selfie kteorang je. pastu sampai sekarang still ada lagi. dalam group tu kalau dah sorang mula bicara pehhh 1 saat pun beratus mesej. tu belum lagi kalau dorang nak menyanyi, rap segala benda lah. tapi dorang awesome la. 

dalam group tu ada 2 lelaki, 3 pompuan termasuk aku. tapi yang laki sorang tu tak berapa nak laki laa. ni laa diaa kawan2 bitches aku tu. dari kiri bitch acap pondan, bitch farid gegeh, bitch naja gedik dan last sekali bitch diba makhayam. aku dorang panggil bitch sara muka kecik dagu pendek. tu semua farid dengan acap lahh. kuranghajoooo betul. benci aku. tapi aku tak kesah lah. kalau ade masalah dorang ni kira boleh la tolong . tapi aku tak pernah pon story problem aku kat dorang. sebab malaslah. hahaha. 

2 orang dari kiri dah grad dah. acap sekarang ambik master dalam mass com. pompuan dua tu degree sains comp. diba dah second year. naja sebelah bilik aku je. farid pulak tengah bekerja. kot.... aku pon kurang kepastian identiti dia. HAHAH! acap pahang mari, farid ampang marii , naja shah alam marii, diba damansaraaa mariii.. gitcheww yuolss. 

okay dah la tu, malas nak cerita panjang, sebab dorang punya cerita, 7 hari 7 malam pon tak habis. hahaha . okay lah, byeeee semuaa HAVE A NICE DAY AND MUAH CIKED :*

No comments:

Post a Comment