Saturday 28 February 2015

ME

ME...


HI,, itsmesarah!! Sini aku nak kenalkan sikit siapa aku . Sikit-sikit sudah en sebabnye aku ni bukannya artis ke model ke penceramah bebas ke. aku just aku seorang student ukm yang ambik subjek aplikasi komputer .tup tup kena buat blog bhaii.. but then, ni macam satu benda baru dalam life aku. aku ni jenis yang malas tau nak mengarang. kalau bab essay, karangan memang fail.serious aku cite.haha tapi ni blog so macam boleh bantai je apa aku nak. prof aku pon stailo milo je , tak kesah nak tulis apape je en. so siap lah, memang merapu lah aku buat ni ha. uhek :p. 


okay guys, aku start eaa,, aku puteri kelahiran Rusli bin Ali dan Maizaton Akmam binti Yahya. nama diberi Siti Sarah Rusli. haa sedap tak nama aku? setiap kali aku introduce pasal diri aku je mesti orang kata ohh penyanyi tu ea? bernanah telinga ak dengan ayat tu lah weyyy. ok next, aku ni berasal dari Kedah. yes,, negeri yang orang cakap penduduk dia baik gila beb hahahaha tak maksod aku penduduk dia sangat ramah. yep, aku peramah orangnya. tapi dengan kenalan rapat je. aku ni friendly tau tapi aku jenis susah nak start dulu. apape orang lain kena start mesra dengan aku. bila aku boleh masuk dengan orang tu. teros la la tu jugak aku masuk air. hahah taklah gurau jahhhhh. 

aku ni anak perempuan sorang je dalam family. lagi dua adik beradik aku lelaki iaitu abang . so aku ada 3 bodyguard ah. jaga jaga , ada yang memerhati. hahahaha maksod aku 3 bodyguard tu apa?? yes ayah aku dengan abang aku dua orang. sado2 orangnya. berani meh ah. eceh ajett jee doh. ade rasa annoying ke tu? g mampus, ni blog aku. apadahal ! aku ni dari kecik sampai sekarang tak pernah bekerja, asyik belajar je. dari pasti ke tadika ke sekolah rendah masuk sekolah agama masuk SBP .pastu aku masuk matrik melaka .lastly sini lah aku, UKM BANGI. so tu sedikit sebanyak pasal aku la. hah ape ? berpunya ? em aah sudah2. hahaha tu pon nak cite. alah kalau tak cite nanti ada la banyak yang tanya en. hahaha bongokya fikir macam tu sape laaa nak baca blog aku weyhh. sedar diri sarah pleaseeee. doakan yang terbaik untuk aku je lah. sampai ke jinjang pelamin dan lebih dari tu. yeahhh ! dah tu je ah. byeeee everybody! have a great day tau. muah ciked :*.
aah aku la tu sape lagi duhhhh. :)


No comments:

Post a Comment